Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Воїни підземель. Друге видання (Dungeon Fighter: Second Edition)
У настільній грі «Dungeon Fighter» гравці обирають своїх героїв з унікальними планшетами здібностей, кожна з яких відповідає кубам одного з трьох кольорів. Після вибору героїв та визначення боса, з яким належить битися, гравці підготують лічильники здоровʼя персонажів та ворогів, колоди монстрів та крамниці, усі жетони, поле та обʼємні предмети, і розпочнуть гру.
Перебіг гри:
Гра складається з декількох раундів, кожен з яких має три фази:
Фаза дослідження підземелля:
- Гравці обирають одну з двох карт шляху, яким вирішують заглиблюватися у підземелля.
- На поле також виходять нові монстри.
Фаза бою:
- Гравці по черзі обирають один з доступних кубів і жбурляють його до мішені.
- Щоб завдати ушкодження монстру, кубик повинен після хоча б одного відскоку від столу приземлитися у мішень.
- Значення ушкодження визначається зоною мішені, до якої влучив кубик: чим ближче до центру, тим більше ушкоджень. Потрапляння в центр (яблучко) наносить 10 ушкоджень.
- Якщо кубик закотився до одного з отворів, це вважається промахом.
- У випадку промаху монстр наносить ушкодження герою.
- Коли здоров’я героя падає нижче нуля, він вибуває з гри до перемоги над монстром.
- Якщо всі гравці вибувають, гра вважається програною.
- Якщо на грані кубика випадає символ ока, гравець може скористатися здібністю свого героя.
Фаза відпочинку:
- Гравці отримують винагороди за переможених монстрів та відновлюють здоров’я.
- Герої, що вибули з бою, під час відпочинку отримують шрами, які закривають одну з трьох здібностей на планшеті персонажа.
- Якщо на картах підземелля трапилося десять або більше символів крамниці, гравці можуть відвідати її.
- Після третього відвідування крамниці на поле виходить бос. Перемога над босом приносить перемогу команді.
Нововведення другого видання:
Змінена механіка створення підземелля:
- Карти тепер обирає Лідер партії.
- Крамниця трапляється на шляху після кожного десятого символу крамниці на картах.
Змінені винагороди за перемогу:
- Герої отримують менше досвіду з монстрів.
- Партії стали довшими через зміну створення підземелля, що дає можливість краще підготуватися до сутички з босом.
Змінені вороги та герої:
- Додані нові персонажі.
- Герої можуть носити більше спорядження.
- Вороги мають особливі властивості, охарактеризовані ключовими словами.
Комплектація:
- 1 поле-мішень;
- 12 гральних кісток;
- 8 аркушів героїв;
- 48 карт монстрів;
- 6 карт босів;
- 21 карта підземель;
- 48 карт спорядження;
- 30 пластикових золотих монет;
- 1 лічильник життя монстрів;
- 8 пластикових маркерів життя;
- 23 ігрових жетони;
- Правила гри.