Кількість
|
Вартість
|
||
|
Шерлок 2: 13 заручників
Дії настільної гри "Шерлок. 13 заручників" відбуваються в Дубаї. Тактична група спецпризначенців намагається завадити пограбуванню ювелірної крамниці «Golden Palace» й звільнити заручників. Але нападники зникають, наче під землю провалилися. Як це сталося? Як їм вдалося втекти? Чи зможете ви розібратися, куди вони поділися, і повернути вкрадені коштовності?
Гравці ходять по черзі. У свій хід активний гравець виконує одну з 2 дій:
- Викласти доказ. Гравець вибирає карту на своїй руці й кладе її горілиць у центрі столу. Інформація на ній тепер доступна для всіх.
- Скинути доказ. Гравець вибирає карту з руки й кладе її долілиць у скид.
Коли всі докази викладені або скинуті, а колода вичерпалася, гравці обговорюють доступну інформацію і роздумують над імовірною версією подій.
Гра закінчується, коли гравці визначаться з остаточною версією і дадуть відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь вони здобувають 2 очки. За кожен викладений доказ, що не стосується справи, вони втрачають 1 очко.