Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Книга магії
Станьте найславетнішим чарівником на щорічному Великому ритуалі! Накопичуйте матерію, щоб годувати нею свого фамільяра й вивчати заклинання. Використовуйте свої заклинання відразу або дочекайтеся слушної нагоди, щоб застосувати їх на повну силу. На шляху до перемоги вам доведеться спробувати чимало тактик. Завдяки розмаїттю комбінацій заклинань кожна партія буде неповторною.
Під час Великого ритуалу чарівники збираються навколо вихору (представленого в грі мішечком), з якого з’являються різні магічні компоненти. Деякі з цих компонентів, що відомі як «матерія», опиняються на вівтарі. Матерія дає змогу чарівникам вивчати нові заклинання або накопичувати силу завдяки своїм фамільярам, а потім набирати за це очки. Змагання завершується, щойно заповнюється книга магії будь-якого чарівника чи планшет його фамільяра. Перемагає чарівник, що набрав найбільшу кількість очок.
Перебіг гри
Гру починає перший гравець. Він повинен повністю завершити свій хід (день), а потім хід виконує наступний гравець. День складається із 3 фаз: ранок, полудень і вечір. Протягом кожної фази гравець може виконати 1 дію. Завершивши день, гравець поповнює вівтар. Після цього свій хід виконує наступний за годинниковою стрілкою гравець. Гравці по черзі виконують ходи, поки гра не закінчиться.
З початку гри протягом кожної фази гравцеві доступні 1 або 2 основні дії. У міру того як гравці вивчають заклинання, вони здобуватимуть можливість виконувати додаткові дії.
- Ранок
Гравець може:
- Узяти 1 жетон матерії. Він бере будь-який 1 жетон матерії з вівтаря і кладе його у свій запас.
АБО
- Витягти 2 жетони матерії. Він витягає 2 випадкові жетони матерії з мішечка та кладе їх у свій запас.
У запасі гравця протягом гри може бути щонайбільше 9 жетонів матерії.
- Полудень
Гравець може:
- Зберегти 1 жетон матерії. Він бере 1 жетон матерії зі свого запасу та кладе його в першу вільну комірку на своєму планшеті фамільяра.
- Вечір
Гравець може:
- Вивчити 1 заклинання. Він може витратити жетони матерії зі свого запасу, щоб вивчити нове заклинання. Ці жетони повинні бути того ж кольору, що й заклинання, яке він хоче вивчити. Гравець може витратити 3 жетони матерії будь-якого кольору з однаковою руною замість 1 жетона матерії потрібного кольору. Вивчивши заклинання, гравець кладе один з цих жетонів на відповідну комірку карти.
Вивчивши заклинання, що має символ фази у верхньому лівому куті карти (ранок, полудень або вечір), гравець із наступного дня здобуває доступ до іншої дії в указаній фазі. Коли гравець використовує заклинання як дію, він може активувати ефект заклинання вивченого рівня або будь-якого нижчого рівня.
Завершивши свою фазу вечора, гравець поповнює вівтар.
Кінець гри
Гра закінчується, коли будь-який гравець виконує одну або кілька з наведених умов:
- Вивчає своє 7-ме, останнє заклинання.
- Заповнює останню вільну комірку («16») на своєму планшеті фамільяра.
Продовжуйте грати, поки всі гравці не виконають однакову кількість ходів (доки гравець праворуч від першого гравця не виконає останній хід у грі). Потім кожен рахує свої набрані очки:
- Кожне вивчене заклинання дає гравцеві кількість очок, указану в рядку заклинання навпроти комірки з жетоном матерії.
- Гравець набирає кількість очок, указану в комірці з найменшим видимим значенням на своєму планшеті фамільяра.
Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок.
Комплектація:
- 84 карти заклинань
- 105 жетонів матерії
- 1 плитка вівтаря
- 4 планшети фамільярів
- 4 карти-пам’ятки
- 1 мішечок вихору
- 1 жетон першого гравця
- 1 коробка скиду
- 1 книжка правил