Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настольная игра Клуб пригод
Чи доводилося вам долати акулу за допомогою праски й помади? Або, можливо, ви колись влаштовували диверсію з диско-кулею і жувальною гумкою? Ні? То чом не спробувати?! Ласкаво просимо до «Клубу пригод». Разом ви переживете незабутні пригоди і витягнете одне одного з багатьох скрутних ситуацій — усе завдяки вашим божевільним ідеям! Винахідливість, логіка та дрібка шаленства — найліпші друзі під час кожної подорожі.
Опис гри:
Книга пригод містить 12 пригод, доступних для гри. Кожна з пригод складається з 5 розділів, що завершуються завданнями, та епілогу. Ви зможете перейти до наступного розділу лише після успішного виконання поточного завдання. Деякі завдання позначені символом піскового годинника. Це означає, що ви мусите скористатися пісковим годинником і розв’язати цю частину завдання за встановлений час.
Хід гри:
Зазвичай гра — це одна пригода, що складається з 5 раундів. Під час кожного раунду виконайте такі послідовні дії:
1. Прочитайте розділ.
Гравець із Книгою пригод читає перший розділ і завдання вголос, щоб чули всі.
2. Виберіть предмети.
Тільки 2 предмети, які, на його думку, будуть найбільш корисними для розв’язання завдання.
Ще 3 предмети, які, на його думку, будуть найменш корисними для розв’язання завдання.
3. Розв’яжіть завдання.
Тепер усі інші гравці намагаються вгадати 2 предмети, назви яких зазначені на планшеті-записнику. Ви можете вільно спілкуватися та обговорювати можливі відповіді, але гравець, що виклав картки, не може брати участі в обговоренні чи підказувати у будь-який спосіб.
4. Закінчіть раунд.
Продовжуйте грати, поки:
- не розв’яжете завдання
- не повернете останній жетон відповіді у коробку. (В цьому випадку ви програли гру.)
Кінець гри:
Є два варіанти закінчення гри:
1. Три неправильні відповіді. Якщо на ігровому полі більше не залишилося жетонів відповідей (гравці здійснили 3 невдалі спроби відгадати задумані предмети), ви програли гру. Але не хвилюйтеся — ви можете спробувати знову!
2. П’яте завдання розв’язано. Якщо ваша фігурка шукача пригод досягла верхньої сходинки мотузяної драбини, ви успішно завершили свою пригоду. Вітаємо! Тепер ви можете зачитати епілог пригоди і привітати одне одного з перемогою. Ви талановита група і відстояли честь «Клубу пригод». Готові вирушити у наступну пригоду?
Комплектація:
- 110 карток предметів;
- книга пригод;
- ігрове поле;
- 3 жетони відповідей;
- планшет для записів і маркер;
- фігурка шукача пригод;
- пісочний годинник;
- правила гри.