Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Кодові імена (Codenames, Кодовые имена).
Зустрічайте найкращу розмовну гру для компаній українською мовою! Тепер шпигунські асоціації заграють новими барвами.
Огляд гри
Підготовка до гри
Гравці діляться на дві команди, кожна з яких обирає собі капітана.
Капітани сідають по інший бік столу від гравців, перемішують карти і викладають на столі квадрат із 25 карт (5х5). Решту карт потрібно прибрати в коробку - у цій грі вони не знадобляться.
Капітани таємно від гравців вибирають одну картку з картотеки і вставляють її в підставку. Протягом усієї гри картка перебуває перед капітанами - так, щоб вони могли добре її бачити (але не могли бачити інші гравці).
На картці червоним і синім кольорами позначені агенти різних команд (9 і 8), також чорним виділено вбивцю.
Як грати?
Та команда, яка ходить першою, має вгадати 9 слів, другій загадано 8 слів.
У свій хід капітан обирає кілька слів на полі (зі своїх "агентів") і об'єднує їх однією асоціацією - підказкою своїй команді та вказує кількість слів, які підходять до цієї асоціації.
Таким чином, підказка складається з пари "слово "+"число" (наприклад, "пірат - три").
Вибираючи асоціацію, капітани повинні дотримуватися таких правил:
- не можна використовувати однокореневі із загаданими слова;
- асоціація має бути українською мовою;
- не можна говорити про перші літери слів;
- не можна натякати на розташування слів у таблиці.
Гравці протягом 30 секунд обговорюють почуте і вказують на слово, яке, на їхню думку, правильно відображає асоціацію. Капітан накриває вказане слово жетоном відповідного кольору (своєї команди - якщо слово вгадано правильно, мирного, чужої команди або чорним - якщо це вбивця).
Якщо гравці помиляються і називають слово - агента іншої команди або мирного жителя, хід тут же переходить до іншої команди.
Якщо гравці вказують на вбивцю - їхня команда тут же програє гру.
Якщо гравці назвали слово своєї команди, вони отримують можливість вказати на наступне. Команда може вгадувати не більше ніж на 1 слово більше, ніж вказано капітаном у підказці.
Хто переміг
Перемагає команда, яка першою розкриє всіх своїх агентів.
Плюси гри
- висока реіграбельність
У грі всього 200 різних слів, а кількість їхніх поєднань на полі наближається до нескінченності. Ніколи не можна заздалегідь передбачити, які саме слова капітанам доведеться об'єднувати асоціаціями, а оскільки в різних учасників різний асоціативний набір - не дивно, що всі партії абсолютно різні.
- висока якість
Як і інші версії гри, Кодові імена (Codenames). Українське видання вирізняються щільними картками зручного формату з читабельним шрифтом і двосторонніми написами.
- універсальність
Можна змішати набори карт із різних версій гри - і отримати абсолютно божевільне шпигунське поєднання. А ще у Кодові імена (Codenames) прості та зрозумілі правила, тож у неї легко й цікаво грати новачкам.
Комплектація:
- 8 агентів червоного кольору
- 8 агентів синього кольору
- 1 подвійний агент
- 7 мирних жителів
- 1 вбивця
- 40 карток-ключів
- підставка під картку
- 200 карток із 400 словами
- правила