Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

кожен день

10:00 - 20:00

 

0
Мій кошик

Настільна гра Маєтки божевілля (Mansions of Madness Second Edition, Особняки безумия Вторая редакция)

Артикул: 4322

Настільна гра Маєтки божевілля 

Темні провулки й величні маєтки Аркгема сповнені незбагненних сил, приголомшливих таємниць і страшних монстрів. У кімнатах цих старовинних особняків безумні культисти звертаються до Стародавніх, а жахливі тварюки юрмляться під повним місяцем на богом забутих вулицях. Але ось кілька відважних дослідників наважуються відчинити двері маєтків, щоб зупинити це божевілля в Аркгемі... Чи вдасться це їм?

«Маєтки божевілля» ‒ це кооперативна гра в жанрі детективу й жахів для 1‒5 гравців, які виступають у ролі дослідників. Їм доведеться розслідувати загадкові події в моторошних маєтках Аркгема з містичними таємницями, хитромудрими головоломками та монстрами з потойбіччя. Дослідників чекають 4 захопливі сценарії, що відрізняються тривалістю і складністю. Варіативність забезпечує застосунок, який щоразу створює нову мапу й відповідає за неочікувані сюжетні повороти та всілякі головоломки.

Усі гравці діють як одна команда: вони або виграють, або програють разом. Головна мета гравців — дослідити мапу вибраного сценарію, щоб зібрати докази й розгадати таємницю. Крім того, дослідники будуть битися зі страшними монстрами, взаємодіяти з неігровими персонажами й розв’язувати заплутані головоломки. 

Перебіг гри. Фаза дослідників

Гравці вибирають персонажів з унікальними здібностями та вміннями - силою, спритністю, спостережливістю, знаннями, волею і впливом. Значення вміння - кількість кубиків, які дослідник кидає, проходячи відповідну перевірку. Усі персонажі починають гру в одній кімнаті на початковій плитці. 

Гра «Маєтки божевілля» складається з серії раундів. Кожен раунд складається з двох фаз: фази дослідників і фази міту. У фазу дослідників гравці ходять по черзі, у заздалегідь вибраному порядку. Активний гравець виконує будь-які 2 дії:

  • Переміщення. Перемістити фігурку свого персонажа на 1-2 суміжні зони.
  • Атака. Атакувати монстра голіруч або з використанням зброї (враховуючи її дальність) за допомогою застосунку.
  • Обшук. Вивчити жетон обшуку у своїй зоні за допомогою застосунку.
  • Дослідження. Вивчити жетон дослідження у своїй зоні за допомогою застосунку.
  • Взаємодія. Взаємодіяти з персонажем або жетоном взаємодії у своїй зоні за допомогою застосунку.
  • Обмін. Помінятися майном з іншим дослідником у своїй зоні. Залиште або підберіть майно у своїй зоні.

Ще гравцеві доступні такі рідкісні дії, як поштовх, підпалювання або крадіжка. Також він може забарикадуватися або загасити вогонь. Деякі карти або ефекти дозволяють дослідникам виконувати дії компонентів. Така дія може бути описана на самому компоненті або в тексті ефекту

Гравець взаємодіє зі світом гри за допомогою застосунку. Також у застосунку він розгадує головоломки – замок, код або п'ятнашки.  Хід у головоломці – це окремий етап її розв’язання. Типи ходів головоломки залежать від типу самої головоломки. Гравець має стільки ходів, яке значення відповідного вміння. Витративши доказ, дослідник отримує додатковий хід для розв’язання головоломки.

Дослідник може атакувати монстра, що перебуває в тій самій зоні або в межах досяжності зброї. Гравець вибирає зброю або заклинання зі свого арсеналу.  Вибравши тип атаки, дослідник застосовує ефект згідно з указівками застосунку. Часто цей ефект потребує перевірки вміння. Кнопками «+» і «‒» у меню монстра дослідник відмічає завдані монстру поранення.

Перевірки вмінь

Перевіряючи вміння, дослідник кидає стільки кубиків, яке значення цього вміння на карті дослідника. Загальну кількість отриманих успіхів називають результатом перевірки. Якщо біля символу вміння в художньому тексті вказано модифікатор (наприклад, «‒1»), дослідник кидає більше чи менше кубиків з урахуванням цього модифікатора. Під час будь-якої перевірки дослідник кидає щонайменше 1 кубик. 

Дослідник може витратити 1 доказ, щоб замінити випалу «лупу» на «успіх». Після всіх можливих замін дослідник визначає результат перевірки, підсумовуючи «успіхи». Наслідки успішного проходження або провалу перевірки визначає ефект, який указав провести перевірку.

Фаза міту

Фаза міту поділяється на три етапи: етап подій, етап монстрів й етап жахів. На кожному етапі фази міту застосунок створює низку ефектів, які дослідники повинні розіграти.

  • Етап подій. На етапі подій застосунок описує одну або кілька подій міту, які повинні розіграти дослідники.
  • Етап монстрів. Під час етапу монстрів застосунок указує, які дії монстрів треба розіграти дослідникам. Монстри можуть переміщуватися й атакувати.
  • Етап жахів. На етапі жахів кожен дослідник проходить перевірку жаху проти одного монстра в межах своєї дальності.

Перемога та поразка

Умови перемоги залежать від вибраного на початку гри сценарію, але певний час залишаються невідомими для дослідників. Протягом гри дослідники повинні розгадати таємницю, щоб дізнатися свою головну мету. Для цього треба уважно прослухати пролог сценарію та зважати на всі підказки, які дослідники отримують під час розслідування. Коли дослідники зрозуміють свою мету, вони отримають останнє завдання. Його треба виконати, щоб завершити розслідування. Завершення розслідування означає перемогу у грі.

Протягом гри мета може змінитися або ускладнитися. Якщо розслідування дослідників затягнеться, то гра закінчиться раніше, ніж вони досягнуть мети. Один з дослідників зачитує вголос епілог сценарію. Дослідники програють гру.

Якщо дослідник вибуває, гра закінчується наприкінці наступної фази дослідників. Якщо наприкінці цієї фази розслідування досі не завершене, один з дослідників натискає «Дослідник вибув» в ігровому меню і зачитує вголос епілог сценарію. Дослідники програють гру.

Деякі ігрові ефекти, зокрема стан «Божевільний», можуть змінити умови перемоги чи поразки для певного дослідника. У тексті цього ефекту буде чітко вказано, як цей дослідник виграє або програє гру.

Комплектація:

  • 2 книжки правил
  • 24 плитки мапи 8 карт дослідників з відповідними фігурками
  • 40 карт звичайних предметів
  • 22 карти особливих предметів 30 карт заклинань
  • 37 карт станів
  • 40 карт поранень
  • 40 карт жахів
  • 24 жетони монстрів з відповідними фігурками
  • 16 жетонів обшуку / взаємодії
  • 16 жетонів дослідження / огляду
  • 22 жетони персонажів
  • 4 жетони барикад
  • 4 жетони таємних проходів
  • 18 жетонів вогню / темряви
  • 8 жетонів стін
  • 4 жетони дверей
  • 26 жетонів доказів
  • 6 жетонів ідентифікації
  • 5 кубиків
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
4 180 грн
Немає в наявності
Авторизуйтеся щоб
додати товар в список бажань
%
Авторизуватись для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар у список очікування
1. Самовивіз з магазину в центрі Дніпра (вул. Глінки, 1). 
2. Нова Пошта
3. Укрпошта
Безкоштовна доставка від 1600 грн.
Умови безкоштовної доставки не розповсюджуються на акційний товар.
 
1. Попередня оплата 200 грн або 100% замовлення на карту ПриватБанку. 
 
2. Оплата замовлення онлайн карткою Visa або Mastercard (сервіс LiqPay).

3. Готівкою або карткою по терміналу за умови самовивозу. 

4. Діє накопичувальна система знижок.
 

Умови повернення або обміну товару:

  1. Товар не має слідів експлуатації (пошкодження упаковки, коробки, компонентів).
  2. Мають бути збережені його упаковка та захисна плівка, товарний вид, споживчі властивості та комплектація.
  3. Кошти повертаються покупцям тим же способом, яким було сплачено за товар.
  4. Товар, що було придбано у інтернет-магазині із доставкою Новою Поштою може бути повернено із відправкою Новою Поштою до вказаного відділення. Доставку повернення товару у такому випадку сплачує покупець
Характеристики
Вік від 14 років
Кількість гравців 1-5
Тривалість партії від 120 до 180 хвилин
Кількість учасників 1, 2, 3, 4, 5
Мова компонентів гри Українська
Жанри Пригоди
Режим гри Кооперативна
Компоненти гри Карткова, З полем та фішками
Рейтинг на BGG

Світовий рейтинг гри на порталі BoardGameGeek.com

8.0
Тематика Жахи Лавкрафта
База або доповнення

База – самостійна гра.

Доповнення – вимагає базову версію гри, розширюючи її та привносячи нові правила.

Самостійна гра
Вік учасників 16 та старше, 18 та старше
Аксесуари Протектори 41×63 мм Стандарт (100 шт.) – 3 пачки
Протектори 70×120 мм Стандарт (100 шт.) – 1 пачка
Вгору