Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

кожен день

10:00 - 20:00

 

0
Мій кошик

Нортґард. Незвідані землі (Northgard: Uncharted Lands)

Артикул: 4771

Настільна гра Нортґард. Незвідані землі

Подейкують, що за морями є багаті землі, які чекають нового володаря. Бажаючи слави та влади, лідери кланів відправляють своїх найсміливіших воїнів дослідити ці далекі береги... Хто стане володарем незвіданих земель Нортґарду?

У цій грі ви стаєте лідерами кланів зі всесвіту «Нортґард». За допомогою власної колоди карт ви намагатиметеся поліпшити долю свого народу. Від ваших рішень залежатиме, чи зможете ви перемогти в цій запеклій боротьбі за нові території, славу та багатство.

Перебіг гри

Гра триває певну кількість років (раундів). Кожен рік складається з 5 фаз. 

  1. Початок року

На початку кожного року гравець бере 4 карти зі своєї колоди. Якщо колода вичерпалася, він перетасовує свій скид і формує з нього нову колоду.

  1. Дії

Починаючи з першого гравця і далі за годинниковою стрілкою, кожен гравець виконує у свій хід 1 дію. Це триває, доки всі не спасують. Під час цієї фази гравці можуть виконати кілька дій. У свій хід гравець вибирає, яку дію виконати.

  • Зіграти карту. Гравець вибирає 1 карту зі своєї руки, розміщує її горілиць в активній зоні й застосовує ефект зіграної карти.
  • Почекати. Гравець вибирає карту на своїй руці та розміщує її в активній зоні, не застосовуючи її ефекту.
  • Замінити карту. Гравець вибирає карту на своїй руці та розміщує її в активній зоні, не застосовуючи її ефекту. Він витрачає 1 знання, щоб узяти верхню карту зі своєї колоди.
  • Вилучити карту. Гравець вибирає карту на своїй руці та витрачає 2 знання, щоб повернути її в коробку. Після цього гравець бере дві карти зі своєї колоди.
  • Поліпшити. Гравець вибирає карту на своїй руці та розміщує її в активній зоні, не застосовуючи її ефекту, АБО вилучає її з гри. Після цього він витрачає 3 знання, щоб отримати поліпшення. Вибравши одну з карт поліпшень свого клану, гравець бере її на руку. Тепер він може грати цю карту.
  • Спасувати. Гравець скидає позосталі карти з руки (якщо такі є) та всі карти зі своєї активної зони. Після цього він вибирає одну з викладених карт розвитку (або карту досягнення, якщо це сьомий рік) і кладе її на верх своєї колоди.  

Гравець, що спасував першим, отримує жетон першого гравця.

  1. Збирання врожаю

Починаючи з першого гравця і далі за годинниковою стрілкою, гравці здобувають очки слави та збирають ресурси з контрольованих ними територій.

  • Здобуття очок слави за закриті території

Гравець здобуває очки слави за кожну контрольовану територію. Території на двох плитках, приносять по 1 очку. Території на більшій кількості плиток (3 або більше) приносять по 2 очки.

  • Збирання ресурсів та слави

Гравець здобуває 3 очки за кожен контрольований вівтар королів;
Гравець отримує по одному ресурсу за кожен відповідний символ на контрольованих територіях і/або спорудах. 

  • Обмін ресурсів

Гравці можуть обміняти свої ресурсі на ресурси із загального запасу. За 3 скинуті ресурси одного типу гравець отримує 1 бажаний ресурс.

  1. Зимування

Починаючи з першого гравця і далі за годинниковою стрілкою, кожен гравець витрачає ресурси, щоб перезимувати. Кількість потрібних ресурсів залежить від кількості його воїнів на ігровому полі. Якщо гравець не може витратити потрібну для своїх воїнів кількість ресурсів, то мусить заплатити максимально можливу кількість ресурсів а потім взяти верхню карту з колоди безладу й покласти її на верх своєї колоди. Карти безладу не мають ефекту. Їх неможливо вилучити з колоди.

  1. Кінець року

Гравці перевіряють умову кінця гри (якщо будь-який гравець контролює щонайменше 3 закриті території зі щонайменше 1 великою спорудою (вівтар королів, кузня, фортеця) в кожній з них). Якщо ніхто не виконує цю умову, починається новий рік (раунд).

Ефекти

Початкові карти гравців містять 4 можливі ефекти: наймання, дослідження, переміщення та будівництво. Карта «Бенкет» — джокер, який дозволяє застосувати будь-який з 4 ефектів. На картах розвитку та кланів указані різноманітні ефекти, що дають змогу взяти карти або застосувати особливі ефекти.

  • Наймання. Гравець розміщує на контрольованих територіях указану на карті кількість нових воїнів.
  • Будівництво. Гравець витрачає дерево й розміщує новий жетон споруди на контрольованій території. Малі споруди будують на малих комірках, а великі споруди — на великих. Побудовані споруди дають різноманітні бонуси.
  • Переміщення. Гравець виконує вказану на карті кількість переміщень. Виконуючи окреме переміщення, гравець вибирає будь-яку кількість воїнів на своїй території та переміщує їх на суміжну територію, перетинаючи межу між цими територіями. Щоб перетнути важкопрохідну межу, треба витратити додаткове переміщення. Коли воїни переміщуються на ворожу територію, вони зупиняються, а потім починається бій.
  • Дослідження. Гравець бере нову плитку місцевості й розміщує її на ігровому полі. Можна виконувати дослідження тільки з відкритої (не закритої) контрольованої території. Гравець приєднує нову плитку місцевості до будь-якої своєї відкритої території, викладаючи її ортогонально. Межі не можна переривати. Не можна об’єднувати території з воїнами різних гравців. Якщо гравець завершує одну або більше територій, він здобуває очки слави за кожну щойно закриту контрольовану територію.

Бій

Коли на одній території опиняються воїни різних гравців (зазвичай внаслідок переміщення), відразу починається бій. Учасники бою рахують своїх воїнів: 1 воїн = 1 очко бою. Нападник також додає очки бою від ефектів переміщення на зіграних картах і/або вмінь клану. Оборонець додає очки бою за споруди та/або вміння клану. Далі суперники можуть витратити їжу, щоб отримати додаткові очки бою. Кинувши кубики, гравці отримують випалі бонуси – очки бою та/або черепи, щоб знищувати ворожих воїнів.

Гравці підсумовують і порівнюють загальну кількість очок бою. За кожний череп у суперника гравець втрачає 1 воїна. Якщо якийсь гравець втрачає всіх своїх воїнів, він програє бій. Інакше перемагає гравець із найбільшою кількістю очок бою. Якщо в гравця, що програв бій, залишилися воїни, він повинен відступити на суміжні території. Не можна відступати на території, контрольовані суперником.

Кінець гри та визначення переможця

Гра завершується, якщо виконується одна з цих умов:

  • Будь-який гравець контролює щонайменше 3 закриті території зі щонайменше 1 великою спорудою (вівтар королів, кузня, фортеця) в кожній з них. Цей гравець стає переможцем.
  • Завершується сьомий рік. Гравці підсумовують очки на жетонах у своєму запасі, додають очки за набори з трьох ресурсів, очки на картах розвитку та досягнень. Гравці втрачають по 5 очок за кожну свою карту безладу. Перемагає гравець із найбільшою кількістю очок слави.

Модуль «Істоти»

На незвіданих землях Нортґарду чимало всіляких дивних істот. Досліджуючи нові землі, гравці натраплятимуть на зграї істот та їхні лігва. Істоти створюватимуть загрозу й заважатимуть розвиватися кланам. Їхні дії визначаються ігровим алгоритмом і системою пріоритетів.

Деякі істоти мають постійні здібності. Одні можуть мирно перебувати на одній території з воїнами гравця, а інші відразу атакують чужинців. І хоч ці істоти серйозно загрожують кланам, гравці здобувають очки слави, долаючи їх, а отже, ще швидше наближаються до перемоги.

Модуль «Істоти» робить гру варіативнішою та складнішою. Він містить фігурки вовків, бурих ведмедів, драуґрів і проклятих валькірій з відповідними картами. Істоти мають особливі ефекти, описані на цих картах.

Комплектація:

  • 70 фігурок воїнів
  • 30 початкових карт
  • 21 карта кланів
  • 52 карти розвитку
  • 56 жетонів споруд
  • 5 карт-пам’яток
  • 10 карт безладу
  • 7 карт досягнень
  • 65 жетонів слави
  • 75 жетонів ресурсів
  • 15 жетонів ресурсів зі значенням «5»
  • 1 жетон Каї, броньованої ведмедиці
  • 2 кістки
  • Жетон першого гравця
  • Трек раундів та маркер року
  • Жетон випаленої землі
  • 9 істот (із відповідними фігурками та картами)
  • Правила гри
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
2 949 грн
В наявності, готове до відправлення
Авторизуйтеся щоб
додати товар в список бажань
%
Авторизуватись для відображення накопичувальної знижки
Швидке замовлення
1. Самовивіз з магазину в центрі Дніпра (вул. Глінки, 1). 
2. Нова Пошта
3. Укрпошта
Безкоштовна доставка від 1600 грн.
Умови безкоштовної доставки не розповсюджуються на акційний товар.
 
1. Попередня оплата 200 грн або 100% замовлення на карту ПриватБанку. 
 
2. Оплата замовлення онлайн карткою Visa або Mastercard (сервіс LiqPay).

3. Готівкою або карткою по терміналу за умови самовивозу. 

4. Діє накопичувальна система знижок.
 

Умови повернення або обміну товару:

  1. Товар не має слідів експлуатації (пошкодження упаковки, коробки, компонентів).
  2. Мають бути збережені його упаковка та захисна плівка, товарний вид, споживчі властивості та комплектація.
  3. Кошти повертаються покупцям тим же способом, яким було сплачено за товар.
  4. Товар, що було придбано у інтернет-магазині із доставкою Новою Поштою може бути повернено із відправкою Новою Поштою до вказаного відділення. Доставку повернення товару у такому випадку сплачує покупець
Характеристики
Вік від 13 років
Кількість гравців 2-5
Тривалість партії від 45 до 90 хвилин
Кількість учасників 2, 3, 4, 5
Мова компонентів гри Українська
Жанри Варгейми, Контроль за територіями, Стратегічні
Режим гри Кожен сам за себе
Компоненти гри Карткова, З полем та фішками, З мініатюрами
Рейтинг на BGG

Світовий рейтинг гри на порталі BoardGameGeek.com

7.8
Тематика Стародавній світ, Фермерство, Цивілізації
База або доповнення

База – самостійна гра.

Доповнення – вимагає базову версію гри, розширюючи її та привносячи нові правила.

Самостійна гра
Вік учасників 12 та старше, 16 та старше, 18 та старше
Вгору