Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

кожен день

10:00 - 20:00

 

0
Мій кошик

Настільна гра Салем 1692 (Salem 1692)

Артикул: 5364

Настільна гра Салем 1692 (Salem 1692) 

1692 рік. Місто Салем, штат Массачусетс. Тут причаїлося зло, і ви переконані, що дехто з ваших сусідів — відьми! Протягом гри ви будете тягти й розігрувати карти, щоб звинувачувати гравців, яким не довіряєте, і допомагати гравцям, хто, як ви вважаєте, на вашому боці. Коли закінчується колода і розкривається карта ночі, відьми спробують вбити невинного гравця. Гравці, які в будь-який момент гри отримали карту відьми з карт судища, стають відьмами і мають убити всіх не-відьом. Гравці, яким жодного разу не дісталася карта відьми (містяни), перемагають, якщо їм вдається розкрити всі карти судища з написом «Відьма». Протягом гри карта змови буде рухати карти судища між гравцями, тож хтось із тих, кому ви довіряли, може стати відьмою посеред гри. Дійте швидко, інакше можете лишитися єдиним порядним пуританином у місті, охопленому злом!

Підготовка до гри:

1. Оберіть найдосвідченішого гравця Салема на роль оповісника. Оповісник буде оголошувати, коли заплющувати і розплющувати очі під час фази Ночі.

2. Візьміть стільки карт судища, скільки потребує кількість гравців (див. таблицю нижче). Покладіть карти судища, що лишилися, назад у коробку. Перемішайте карти судища, роздайте їх усім гравцям порівну долілиць. Потай подивіться свої карти судища та покладіть їх долілиць перед собою у ряд. Якщо ви отримали карту з написом «Відьма» — ви граєте за відьму до кінця гри. Якщо ви отримали карту з написом «Констебль» — ви гратимете роль констебля під час фази Ночі. У тій самій грі ви можете бути як відьмою, так і констеблем. Констебль намагатиметься врятувати гравця Уночі.

3. Перемішайте карти ратуші та роздайте по 1 кожному гравцеві. Вони кладуть цю карту горілиць перед собою й читають уголос здібність свого персонажа

4. Приберіть карти чорного кота, ночі та змови з гральної колоди. Перемішайте та роздайте кожному гравцеві по 3 карти. Замішайте карту змови назад у колоду, покладіть карту ночі на низ колоди, а карту чорного кота відкладіть.

5. Покладіть фішку молотка на середину столу. Якщо у вашій грі буде оповісник, відберіть чорні карти вбивства, що відповідають картам ратуші кожного гравця, та складіть їх у стос на столі. Покладіть решту карт вбивства назад у коробку. Якщо ж у вас у грі буде ведучий, складіть усі карти вбивства назад у коробку.

6. Ви починаєте гру на Світанку. Світанок настає один раз на самому початку гри. На Світанку відьми непомітно для інших віддають карту чорного кота будь-якому гравцеві. Це дає можливість відьмам побачити одна одну, і підкласти згубну карту чорного кота будь-кому, щоб почати гру. Відьми можуть покласти цю карту комусь зі своїх, щоб відвести від нього/неї підозри.

Опис ходу:

 Ви маєте зробити лише одне з двох:

  • Витягнути 2 карти та завершити хід. Якщо була витягнута ЧОРНА карта,
  • Зіграти щонайменше 1 карту (при цьому ви можете зіграти стільки карт, скільки забажаєте протягом свого ходу) на будь-кого з інших гравців.

* ЗЕЛЕНІ карти скидаються після розіграшу.

* СИНІ карти лишаються на столі перед гравцем доти, доки він не помирає або карти не були переміщені або скинуті іншою картою (такою, як «Цап-відбувайло» або «Прокляття»).

* ЧЕРВОНІ карти лишаються на столі перед гравцем, доки гравцеві не висуваються 7 звинувачень. Людина, що висуває сьоме звинувачення проти гравця, розкриває одну з його карт судища на свій вибір. Тоді всі червоні карти, що лежать перед звинуваченим гравцем, скидаються

Гравець помирає, коли:

  • Усі його карти судища були розкриті. 
  • Одна з його розкритих карт судища — це карта відьми.
  • Відьми вбивають гравця Уночі. Коли гравець помирає, він скидає усі карти з руки та усі сині карти, що лежать перед ним. Він має розкрити решту своїх карт судища та розповісти всім, чи був він відьмою у цій грі.

Кінець гри

  • Містяни (гравці, яким за всю гру жодного разу не попалася карта відьми) перемагають, коли розкривають останню карту судища з написом «Відьма». Їм необов’язково вбивати всіх відьом, варто лише розкрити всі карти судища з написом «Відьма».
  • Відьми перемагають, якщо всі гравці, які вижили, — відьми. Відьмами вважаються ті, хто має у себе карту відьми або мав її якийсь час протягом гри.

Комплектація:

  • 15 карт ратуші
  • 59 гральних карт Салем 1692
  • 30-секундний пісочний годинник
  • 15 карт вбивства
  • 39 карт судища
  • фішка молотка
  • правила

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
1 049 грн
В наявності, готове до відправлення
Авторизуйтеся щоб
додати товар в список бажань
%
Авторизуватись для відображення накопичувальної знижки
Швидке замовлення
1. Самовивіз з магазину в центрі Дніпра (вул. Глінки, 1). 
2. Нова Пошта
3. Укрпошта
Безкоштовна доставка від 1600 грн.
Умови безкоштовної доставки не розповсюджуються на акційний товар.
 
1. Попередня оплата 200 грн або 100% замовлення на карту ПриватБанку. 
 
2. Оплата замовлення онлайн карткою Visa або Mastercard (сервіс LiqPay).

3. Готівкою або карткою по терміналу за умови самовивозу. 

4. Діє накопичувальна система знижок.
 

Умови повернення або обміну товару:

  1. Товар не має слідів експлуатації (пошкодження упаковки, коробки, компонентів).
  2. Мають бути збережені його упаковка та захисна плівка, товарний вид, споживчі властивості та комплектація.
  3. Кошти повертаються покупцям тим же способом, яким було сплачено за товар.
  4. Товар, що було придбано у інтернет-магазині із доставкою Новою Поштою може бути повернено із відправкою Новою Поштою до вказаного відділення. Доставку повернення товару у такому випадку сплачує покупець
Характеристики
Аксесуари Протектори 56×87 мм Стандарт (100 шт.) – 2 пачки
Вік від 12 років
Кількість гравців 4-12
Тривалість партії 20-40 хвилин
Рейтинг на BGG

Світовий рейтинг гри на порталі BoardGameGeek.com

7.1
Вгору