Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Пілоти
«Пілоти» – це кооперативна гра для двох учасників, у якій ви візьмете на себе роль пілотів за штурвалом авіалайнера. Ваша мета – працювати командою, щоб посадити свій літак у різних аеропортах світу. Щоб приземлити літак, вам потрібно розташувати свої кубики на відповідні місця в кабіні, щоб збалансувати вісь вашого літака, контролювати його швидкість, розгорнути закрилки, випустити шасі, зв'язатися з диспетчерським пунктом і навіть випити трохи кави, щоб поліпшити концентрацію.
Гра містить 21 захопливий сценарій і 11 аеропортів, включаючи новий унікальний сценарій для українського видання з аеропортом «Бориспіль».
Ігровий процес
Гра триває 7 раундів. Кожен раунд складається з 3 фаз:
- Обговорення плану дій і кидання кубиків. На початку кожного раунду ви обговорюєте свій план дій. Заборонено обговорювати значення кубиків. Закінчивши обговорення, киньте всі 4 кубики за ширмою, так, щоб інший гравець їх не бачив. Відтепер обидва гравці повинні зберігати повну тишу до кінця раунду, за винятком виправлення можливих ігрових помилок.
- Розміщення кубиків. Ходи виконуються по черзі. У свій хід розмістіть один із залишених кубиків у порожній комірці на панелі керування. Дотримуйтесь обмежень за кольором і значенням. Про ефекти кубиків і дії читайте в наступному розділі.
- Завершення раунду. Розмістивши всі 8 кубиків, ви нарешті можете знову говорити! Просуньте трек висоти на 1 поділку або 1000 футів і заберіть усі свої кубики з панелі керування.
Якщо на дисплеї поточного положення перебуває поділка з аеропортом, а на дисплеї поточної висоти – поділка з зображенням літака, починається останній раунд гри, який визначає умови перемоги.
Дії
Ефекти кубиків залежать від значень цих кубиків та від комірок, де вони розміщені.
- Ось. Після того, як хтось із гравців розмістив другий кубик, порівняйте значення обох кубиків. Якщо значення кубиків відрізняються, поверніть диск осі літака на кількість поділок, що дорівнює різниці між значеннями двох кубиків.
- Двигуни. Після того як хтось із гравців розмістив другий кубик, додайте значення обох кубиків у комірках двигуна. Це ваша швидкість. Залежно від співвідношення суми чисел і маркерів аеродинаміки просуньте трек підльоту або залиште його на місці.
- Радіо. Перший пілот має тільки 1 комірку для розміщення кубика, а другий пілот – 2 комірки. Порахуйте кількість видимих поділок треку підльоту, починаючи з поточного положення, і вилучіть 1 фішку літака з поділки, порядковий номер якої відповідає значенню кубика.
- Шасі. Порядок, у якому ви випускаєте шасі, неважливий. Нижче комірки з кубиком розташований перемикач. Перемістіть його ліворуч, щоб увімкнути зелену лампочку. Перемістіть синій маркер аеродинаміки на 1 поділку праворуч.
- Закрилки. Випускайте закрилки послідовно, згори донизу. Нижче комірки з кубиком розташований перемикач. Перемістіть його ліворуч, щоб увімкнути зелену лампочку. Перемістіть помаранчевий маркер аеродинаміки на 1 поділку праворуч.
- Зосередження. Перший та другий пілоти можуть розмістити будь-який кубик у будь-якій порожній комірці з символом кави. Негайно розмістіть фішку кави в одній із 3 відповідних комірок. Щоразу, розміщуючи кубик у будь-якій комірці на панелі керування, ви можете витратити 1 або більше фішок кави, щоб змінити значення розміщеного кубика. Кожна витрачена фішка кави дає змогу збільшити або зменшити значення кубика на 1.
- Гальма. Ви повинні вмикати гальма послідовно, починаючи з комірки зі значенням 2. Перемістіть червоний маркер гальм на 1 поділку праворуч. Ефект гальм враховують тільки в останньому раунді гри.
Комплектація:
- Диск осі літака
- Маркери аеродинаміки (x2)
- Маркер гальм
- Сині кубики (x4)
- Трек висоти
- Трек підльоту
- Жетон перекиду (x2)
- Фішка літака (x12)
- Фішка кави (x3)
- Ширма (x2)