Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Білий замок
У настільній грі «Білий замок» гравці беруть на себе роль лідерів менших кланів, які змагаються за позицію та майбутнє їхнього клану у дворі Білої чаплі. Хитре та своєчасне керування ресурсами і розташування членів сім’ї в замку Хімедзі стане ключем до перемоги!
Опис гри:
Процес гри в «Білий замок» розділений на 3 раунди, у кожному з яких кожен гравець зробить по 3 ходи. Гравець, чий маркер вгорі треку порядку ходів, першим робить хід. Як тільки цей гравець закінчив свій хід, настає черга наступного гравця. Щойно всі гравці зробили по 3 ходи, раунд закінчується. Наприкінці третього раунду настає закінчення гри.
Упродовж гри ви відправлятимете членів вашого клану у двір Хімедзі працювати в садах, тренуватися захищати замок або підніматися феодальними сходами дворянства. Наприкінці гри ці члени клану принесуть вам очки різними способами.
Головне поле відтворює замок Хімедзі у всій його пишноті. Замок розділено на кілька зон, найбільша з яких розміщена всередині. Саме там придворні намагатимуться підійнятися соціальною драбиною, поки не досягнуть кола, наближеного до даймьо, щоб здобути його прихильність.
Тут також є ставок і сади, де кожен може відпочити, без обмежень споглядаючи їхню красу. За всім цим терпляче доглядають садівники. Ще однією важливою зоною є стіна й зовнішня частина замку, де воїни патрулюють і стоять на варті.
Нарешті ми знаходимо зону трьох мостів, де накопичуються три типи кубиків, які можна використовувати для виконання дій. Під час ходу гравці вибиратимуть 1 кубик з одного з мостів, розташовуватимуть його на одній із ділянок, позначених символом кубика, та застосовуватимуть її ефект.
Кожен гравець дістане особисті володіння, де вони будуть стежити за своїми ресурсами й де зберігатимуть власний резерв робітникі
Комплектація:
- 1 головне поле;
- 4 планшети особистих володінь;
- 3 мости;
- 15 кубиків;
- 8 плиток майданчиків;
- 1 маркер раунду;
- 12 маркерів ресурсів;
- 4 фішки чапель;
- 15 плиток кубиків;
- 20 печаток дайме;
- 32 монети;
- 4 маркери впливу;
- 4 фішки віял;
- 20 фішок придворних;
- 20 фішок воїнів;
- 20 фішок садівників;
- 6 карток стартової дії;
- 9 карт стартових ресурсів;
- 3 карти указу;
- 15 карт розпорядника;
- 12 карт дипломата;
- 9 карт дайме;
- 5 карт саду рослин;
- 5 карт саду каменів;
- 9 карт одиночного режиму;
- 4 карти-пам'ятки;
- правила.