Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Відьмак. Старий світ (The Witcher: Old World)
Гравцям пропонується вирушити в дивовижну й небезпечну подорож світом Відьмака. Ви не зустрінете самого Ґеральта, славетного мисливця на монстрів. Він ще не народився... Утім, у світі достатньо й інших відьмаків. Їх дуже багато: у віддалених поселеннях і на безкраїх болотах, серед покинутих руїн і в темних гірських печерах, на згубних дорогах і в зловісних лісових хащах. За щедру винагороду вони вирушать хоч до дідька в зуби. А якщо ви вже зібралися за ігровим столом, тоді спробуйте себе в ролі цих суворих і кмітливих найманців.
Пригоди відьмаків за кілька століть до народження Ґеральта
Після падіння Ордену Відьмаків п'ять великих шкіл – Вовка, Гадюки, Кота, Ведмедя та Грифона – готували мисливців на породження пітьми. Учні проходили нелюдські випробування, проте потім ставали справжніми воїнами. Вишколені мутанти-мисливці подорожували світом з двома мечами за спиною - залізним проти людей і срібним проти монстрів - убивали моторошних тварюк за гроші й збирали трофеї, здобували славу в боях і відстоювали честь своїх шкіл.
На початку гри учасники вибирають планшети відьмаків і компоненти кольору своєї школи. Вони перетасовують стартові колоди своїх шкіл і кладуть їх біля планшетів. Щоб перемогти у грі, треба першим здобути 4 трофеї, перемагаючи монстрів, інших відьмаків і підвищуючи майстерність до 5-го рівня.
Перебіг гри
Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Хід гравця складається з 3-х фаз:
- Фаза переміщення і дій
Гравець грає карти з руки, щоб переміщатися і виконувати дії у локаціях. Якщо гравець скине карту локації із символом місцевості з'єднаної локації, він переміщається у відповідну сусідню локацію. Скинувши 2 карти або 1 карту та 1 монету, можна переміститися в будь-яку з'єднану локацію.
У локації можна виконати дію локації, зіграти в покер і/або розіграти пригоду.
- Дія локації зображена на ігровому полі.
- Відьмацький покер. Можна зіграти по 1 разу з кожним відьмаком у поточній локації. Суперники ставлять по 1 монеті й додають 1 монету з банку. Граючи у відьмацький покер, гравці намагаються викинути комбінації покера на кубиках - пари, трійки, стрейти, фул-гауси, каре тощо. Перемагає гравець із найсильнішою комбінацією. Він і отримує гроші.
- Пригода. Розіграти наявну карту пригоди, якщо активний гравець перебуває в потрібній локації.
- Фаза бою, медитації або дослідження
- Бій. Гравець може битися з іншим відьмаком у тій самій локації. Або з монстром. Перед боєм з карт скиду та карт колоди формується колода здоров'я. Якщо ця колода вичерпається, відьмак зазнає нокауту, а його суперник здобуває перемогу. У двобої відьмаків інші гравці можуть робити ставки на перемогу одного з них.
У бойовий хід відьмак може використати зілля, свою спеціалізацію або ефекти на картах спорядження і трофеїв. Він викладає з руки одну або більше карт, намагаючись скласти комбінацію з пов'язаних карт. Виклавши 1 або більше карт, відьмак застосовує ефекти на всіх картах складеної комбінації - бере нові карти на руку, підвищує своє значення захисту, завдає пошкодження, знижує значення захисту противника, а якщо воно дорівнює нулю, тоді змушує його скидати карти з бойової колоди.
Наприкінці бойового ходу активний гравець бере з бойової колоди карти відповідно до значення своєї майстерності нападу. Якщо перемагає активний гравець, він забирає у супротивника один з його трофеїв, просувається по треку трофеїв, після чого виснажується. Виснажений гравець знищує (вилучає з гри) стільки своїх карт, яке значення виснаження на треку.
У поєдинку з монстром формується бойова колода монстра – кількість карт дорівнює значенню здоров'я монстра. Коли монстр зазнає пошкоджень, із цієї колоди скидають карти. У хід монстра відкривають верхню карту його колоди. Монстр б'є або кусає. Гравець зазнає пошкоджень і скидає карти. Здолавши монстра, гравець здобуває його карту як трофей, бере 2 монети та просувається треком трофеїв, після чого виснажується.
- Медитація. Гравець вибирає доступну карту трофея, просуває маркер на одну поділку по треку трофеїв і виснажується. Медитацією не можна пересунути маркер на найвищу поділку треку трофеїв.
- Дослідження. Сусід активного гравця бере карту дослідження з колоди міст або нетрів і читає вголос варіанти. Активний гравець вибирає один із варіантів, після чого дізнається результат свого вибору. Ефект розігрують негайно. Якщо це карта пригоди, гравець кладе її біля планшета. Пригоду можна розіграти після, діставшись зазначеної локації.
- Фаза карт дій
Гравець може скинути будь-які картки з руки. Ліміт руки – 7 карт. Якщо на руці менше ніж 3 карти, гравець добирає зі своєї колоди карти, щоб на руці було 3 карти.
Гравець повинен придбати одну з 6 карт на полі, заплативши її ціну картами з руки. Ціна залежить від місця карти в ряді. Скинувши потрібні карти, гравець бере карту з поля собі на руку.
Кінець гри
Гра відразу завершується, коли маркер одного з гравців досягає найвищої поділки на треку трофеїв. Цей гравець стає переможцем.
Комплектація:
- 1 ігрове поле
- 5 фігурок відьмаків
- 87 жетонів
- 30 дерев'яних маркерів
- 10 кубиків для відьмацького покеру
- 383 карти
- 5 планшетів гравців
- правила