Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Машина Тюрінга
Алан Тюрінг - видатний англійський математик, алгоритм якого допоміг зламати найзахищенішу шифрувальну машину свого часу, німецьку «Енігму», що захищала важливі повідомлення армій Осі від союзників протягом Другої Світової війни. Тюрінг казав, що кожен код - це справжнісінька гра, та був одним серед перших розробників аналогового комп'ютера. Тож дизайнери настільної гри «Turing Machine» не тільки створили справжній аналоговий комп'ютер з картонних перфорованих карт, але й запрошують вас до вирішення понад 7 мільйонів кодів, доступних як у базовій грі, так і у супровідному застосунку!
Гра «Машина Тюрінга» здобула перемогу «Соло гра 2022 року» та ввійшла до трійки фіналістів у номінації «Інновація 2022 року» в межах «17th Annual Golden Geek Awards» - щорічної премії платформи настільних ігор Board Game Geek, переможців якої обирають гравці у настілки з усього світу.
Особливості гри Turing Machine
- Неймовірна головоломка. «Машина Тюрінга» - це не тільки математична гра, це справжня дедуктивна загадка, в якій ви методом виключення та припущень будете віднаходити правильні числа коду.
- Супровідний застосунок та величезна варіативність. Крім кодів із буклета правил, гра також має супровідний застосунок, що містить понад 7 млн нових кодів та щоденні виклики, що урізноманітнять ваші проходження та дозволять змагатися із гравцями з усього світу за встановлення нового рекорду.
- Перфокарти аналогового комп'ютера. Ви будете збирати аналоговий комп'ютер (верифікатор) з особливих карт із числами, які, як ви вважаєте, містить код. Натомість карта завдання із відповідями "так" і "ні" відповідатиме на ваші запитання щодо цих чисел, щоб підказати шлях до розв'язання шифру.
- Соло, кооперативний та суперницький режими гри. Грайте наодинці проти складних шифрів, кидаючи виклик самому собі й таблиці рекордів у застосунку, розв'язуйте коди спільно з друзями або й змагайтесь у швидкості знаходження правильної комбінації.
Перебіг гри Машина Тюрінга
Спершу виберіть код та відберіть необхідні карти згідно з вказівкою завдання - карти верифікації та карти відповідей комп'ютера до них. Викладіть їх у центрі столу згідно зі вказівкою завдання навколо плитки верифікатора, а карти з перфорацією розмістіть на підставку.
Кожен учасник також отримує олівець й пам'ятку, що водночас слугує йому за ширму, яки прикриє його здогадки від решти учасників. Також гравці отримують лист нотаток для запису припущень - його й слід прикрити ширмою.
Отже, тепер ви готові до гри!
Усі гравці протягом раунду ходитимуть водночас, намагаючись розв'язати код. Раунд завжди складатиметься з кількох фаз:
- Сформуйте пропозицію. Зробіть припущення щодо трьох чисел коду, візьміть перфоровані карти з числами свого припущення та зберіть з них аналоговий комп'ютер.
- Запитайте машину. З одним і тим само набором перфокарт протягом одного раунду ви можете перевірити щонайбільше 3 карти верифікаторів. Виберіть верифікатор й перевірте, чи правдивим є твердження з нього згідно з вашим припущенням та кодом із завдання: підкладіть карту під свій аналоговий комп'ютер, і в одному з віконець побачите червоний "провал" або зелений "успіх". Запишіть нову інформацію та викресліть непідхожі варіанти чисел на своєму листку для нотаток - це є обов'язковим, адже також знадобиться вам наприкінці гри.
- Проаналізувати відповідь. Спробуйте скласти пазл цього завдання з усіх одержаних відповідей. Тепер ви можете вирішити, чи ви вже розв'язали код.
- Кінець раунду. У цій фазі усі гравці витягають перед собою стиснуту в кулак долоню. Рахуйте до трьох, і на рахунок "три" усі гравці мають вказати великим пальцем вниз, якщо вважають, що ще не розв'язали код, й угору, якщо вважають, що вже зламали шифр.
Завершення гри й визначення переможців
Якщо щонайменше один гравець вказав вгору, гра завершується й учасники мають останній шанс перевірити свої припущення - таємно й чітко написати на своїх листах останню версію коду, й перевірити її у розв'язках наприкінці буклету правил, або натиснувши кнопку в додатку.
Якщо код розв'язав тільки один учасник, він стає переможцем, та якщо таких гравців декілька, вони мають порівняти кількість верифікацій, якими вони скористалися протягом гри. Перемогу у такому разі здобуває той учасник, що задав меншу кількість запитань.
Комплектація:
- 45 перфокарт
- 4 пам'ятки
- плитка машини
- 48 карт критеріїв
- 95 карт верифікації
- маркер
- правила гри