Кількість
|
Вартість
|
||
|
Увага! Гра продається зі знижкою, оскільки з неї знято захисну плівку. Стан гри всередині на фото.
Ігри з розділу "Барахолка" можна придбати за передоплатою 100%. Відправлення Новою Поштою за рахунок одержувача.
Алхімік із Гластонбері (Glastonbury)
Ваша мета - заробити найбільшу кількість очок. Для цього доведеться неабияк поблукати по сховищу інгредієнтів, проявити кмітливість і продемонструвати відмінну пам'ять.
Ретельно перемішайте картки з інгредієнтами, заклинаннями і чарівним порошком, розкладіть 32 з них горілиць, щоб вийшов квадрат 6х6. При цьому залиште кути квадрата порожніми і заповніть їх спеціальними кутовими картками. Зверніть увагу: стрілки на них мають бути спрямовані за годинниковою. З решти карт сформуйте колоду осторонь від ігрового поля.
Кожен гравець обирає фішку-чарівника і збирає для нього необхідний інвентар: казан і картку-підказку відповідних кольорів. Чарівники стають по кутах поля (у довільному порядку).
Киньте жереб, щоб визначити, хто ходить першим. Гравець починає свій рух уздовж меж поля за годинниковою стрілкою (наступним гравцям хід передається також за годинниковою стрілкою).
У свій перший хід гравець просувається на 2 кроки (за номером на казані). Зупинившись навпроти ряду інгредієнтів, він вибирає з нього будь-яку карту, яку кладе в казан горілиць. Порожнє місце закривається верхньою картою з колоди. Гравець може забрати з ряду не тільки інгредієнт, а й чарівний порошок або заклинання.
Кількість кроків у наступних ходах залежить від номера картки вгорі котла. Гравець не має права переглядати нижні картки до кінця гри.
Як правильно користуватися заклинаннями?
У грі 4 види заклинань:
- Чарівна поява. За допомогою цього заклинання двічі за гру ви можете взяти будь-яку карту інгредієнта, а також заклинання "Чарівне переміщення" і "Чарівна поява" з ігрового поля.
- Чарівне переміщення. Карту можна використовувати тричі за гру за умови, що ви зупинилися в кутку поля. Ви ще раз переміщаєтеся на число кроків, зазначених на верхній картці в котлі. Візьміть будь-яку карту з ряду, навпроти якого ви зупинилися (крім заклинань "Ух! Не пощастило!" і "Очне яблуко").
- Ух! Не пощастило! Це заклинання не можна відкласти на потім, але можна використовувати тільки один раз. Ваші суперники зобов'язані скинути верхні карти зі своїх котлів.
- Очне яблуко. У вас є унікальний шанс подивитися всі карти у своєму котлі! Застосуйте це заклинання відразу після того, як взяли його з поля.
Заклинання, що втратили силу, кладуть поруч із котлом сорочкою догори.
Коли карти в колоді закінчуються, замінювати порожнечі на полі стає нічим. Щойно один із рядів спорожніє повністю, гра закінчується.
Підрахунок очок
- 1 карта будь-якої групи інгредієнтів дає мінус (кількість очок, зазначена на карті);
- 2 карти будь-якої групи інгредієнтів дають 0 (незалежно від очок, зазначених на карті);
- 3 карти будь-якої групи інгредієнтів дають плюс (сума очок на цих картах);
- 4 карти - повна група інгредієнтів - дають плюс (сума очок на цих картах), а також бонус у 5 балів.
*Якщо колір інгредієнта відповідає кольору вашої фігурки, очки за нього подвоюються. Також подвоюються і мінус-очки; бонус у 5 балів не подвоюється.
*Карта з магічним порошком може стати будь-яким інгредієнтом.
*Карти заклинань не дають балів.
Якщо ви граєте з картами-рецептами, то отримуєте додаткові очки при виконанні особливих умов (див. правила гри).
Переможець
Якщо ви набрали найбільшу кількість очок, у вас є всі шанси розкрити таємниці Гластонбері та стати найзнаменитішим зіллєваром. Адже ви перемогли!
Комплектація:
- 72 картки з інгредієнтами,
- 2 карти з магічним порошком,
- 10 карт із заклинаннями,
- 4 кутові карти зі стрілками,
- 4 карти з котлами,
- 4 карти-підказки для підрахунку очок,
- 10 карт із рецептами,
- 4 дерев'яні фігурки чарівників,
- Правила гри.