Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Скарби піратів
Підготовка до гри
1. Основна зона в центрі складається з трьох частин:
- Стос скидання. Щоб створити стос скидання, візьміть 60 карток здобичі та приберіть картки найменшого значення «2» з кожної масті та картку «4» з масті «русалка» і перемішайте ці картки разом. Розмістіть їх горілиць з одного боку основної зони.
- Колода добору. Щоб створити колоду добору, візьміть 50 карток здобичі, що залишилися, перетасуйте їх і покладіть долілиць на протилежний бік основної зони.
- Ігрова зона — це порожня ділянка між колодою добору і стосом скидання, куди розігрують картки здобичі. Тут має бути достатньо місця для розміщення 10 карток.
2. Зона перед кожним гравцем має назву «Банк». Визначте зону, в якій може поміститися 10 стосів карток кожної масті, — так звані стоси мастей. Саме сюди потрапляє здобич, що гравці зібрали за кожен хід.
3. За допомогою карток перебігу гри визначте першого гравця, який розпочне гру.
Перебіг гри
У свій хід оберіть:
- Тягніть, якщо наважитесь!
Візьміть картку здобичі, покладіть її в ігрову зону. Ви ПОВИННІ застосувати здібність масті кожної картки, яку ви кладете до ігрової зони.
Ви можете взяти ще одну картку. Проте, якщо масть цієї картки буде така сама, як і в будь-якої іншої картки, що перебуває в ігровій зоні, ви зазнаєте невдачі.
АБО
- Заберіть здобич!
Перемістіть усі картки з ігрової зони до вашого банку і завершіть ваш хід.
Дві картки однакової масті в ігровій зоні — і ви зазнаєте невдачі! У цьому разі ваш хід закінчено і всі картки ігрової зони відправляються до стосу скидання.
Кінець ходу
Хід гравця закінчується, коли він або зазнає невдачі, або забирає здобич. Коли хід гравця закінчено, ходить наступний гравець ліворуч.
Кінець гри та визначення переможця
Той, хто взяв останню картку з колоди добору, закінчує свій хід як зазвичай. Після цього гра закінчується. Ви отримуєте очки за картку кожної масті з найбільшим значенням. Переможцем стає гравець із найбільшою кількістю очок.
Здібності мастей:
-
Якір. Зберігає усі картки, які ви виклали до якоря, навіть якщо ви зазнали невдачі.
- Гак. Виберіть верхню картку будь-якого стосу масті у вашому банку і покладіть її до ігрової зони. Ви ПОВИННІ розіграти картку з одного з ваших стосів масті, навіть якщо це єдина доступна картка і вона змусить вас зазнати невдачі.
- Гармата. Візьміть верхню картку стосу масті з банку будь-якого іншого гравця і покладіть її до стосу скидання.
- Ключ і скриня. Якщо і ключ, і скриня перебувають в ігровій зоні, коли ви забираєте здобич, візьміть стільки додаткових карток зі стосу скидання, скільки забрали з ігрової зони.
- Мапа. Перемішайте стос скидання і відкрийте три картки з нього. Ви повинні покласти одну з цих карток до ігрової зони, навіть якщо це спричинить невдачу, а інші повернути до стосу скидання.
- Оракул. Подивіться верхню картку колоди добору.
- Шабля. Вкрадіть верхню картку стосу масті будь-якого суперника і покладіть її до ігрової зони. Ви мусите вибрати стос суперника, масті якого немає у вашому банку, навіть якщо це змусить вас зазнати невдачі.
- Кракен. Змушує вас покласти дві додаткові картки в ігрову зону перед тим, як зможете забрати здобич.
- Русалка. Ця масть не має здібності, яку потрібно застосовувати, проте картки русалки мають значення 4—9, а не 2—7.
Про додаткові здібності піратів, та додаткові варіанти гри, які урізноманітнять ваші партії, ви дізнаєтесь із правил.
Комплектація:
- 1 правила;
- 60 карт здобичі;
- 17 карт здібностей піратів;
- 6 карт варіантів гри;
- 4 карти перебігу гри;
- 4 карти-пам'ятки.
- 3 карти варіанту гри "Здатність русалки".