Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Декодер. Ювілейне видання (Decrypto)
На честь річниці однієї з найпопулярніших ігор про шифрування слів — «Декодер» отримала новий елегантний дизайн у золотисто-темних тонах. У цій коробці на вас чекають 440 абсолютно нових слів, які можна використовувати як самостійно, так і в комбінації з першою версією гри.
Комплектація гри та правила залишилися незмінними, але нова колода ключових слів стане приємним сюрпризом для давніх шанувальників гри та нових дешифрувальників.
Приготування до гри
У грі «Декодер» учасники діляться на команди та займають місця з різних боків столу. Команди встановлюють перед собою екрани й вставляють у них по чотири карти ключових слів. Вони також отримують колоди кодових карт-дискет свого кольору та аркуші для записів.
Перешкоди та перехоплення
Протягом гри шифрувальники передають своїй команді числові коди, використовуючи асоціативні слова, а команда суперників намагається розгадати ці коди. Якщо суперники перехоплюють код, вони отримують жетон перехоплення. Якщо ж команда не змогла розшифрувати свій код, вона отримує жетон перешкоди. Команда перемагає, якщо їй вдається зібрати два жетони перехоплення, і програє, якщо отримує другий жетон перешкоди.
Перебіг гри
На початку кожного раунду шифрувальники команд беруть по одній карті з колоди кодів, зіставляють цифри з ключовими словами на екранах і вигадують асоціації, які записують на аркуші. Один з шифрувальників зачитує свої асоціації, а обидві команди (його та суперників) намагаються відгадати код.
Спочатку код називають суперники, а потім черга рідної команди шифрувальника. Після цього шифрувальник відкриває карту з кодом, і команди можуть отримати жетони перехоплень та перешкод. У другій половині раунду асоціації зачитує шифрувальник протилежної команди.
Кінець гри
Гра завершується, якщо в кінці будь-якого раунду в однієї з команд є два жетони перехоплення або два жетони перешкод. У першому випадку команда виграє, а в другому – програє. Якщо жодна команда не виграла і не програла до кінця восьмого раунду, гра закінчується нічиєю.
Комплектація:
- пісковий годинник;
- 2 ретрокомп'ютери;
- 110 карток зі словами (440 слів);
- 48 карток-кодів;
- 8 жетонів;
- аркуші для записів;
- правила гри.