Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

кожен день

10:00 - 20:00

 

0
Мій кошик

Настільна гра Прадавній жах (Древний ужас, Eldritch Horror)

Артикул: 4616

Настільна гра Прадавній жах

Світу загрожує пробудження одного зі Стародавніх — неймовірно сильних істот, що населяли всесвіт ще до початку часів. Гравці виступають у ролі дослідників, що намагаються розгадати моторошні таємниці, захистити людство від немислимих жахів і врешті-решт вигнати Стародавнього з цього світу. Якщо дослідники не досягнуть цієї мети, Стародавній пробудиться, а людство буде приречене.

Сценарій і стиль партії залежить від вибору одного з чотирьох Стародавніх. У базовій грі є Азатот, Йоґ-Сотот, Шуб-Ніґґурат і, звісно ж, старий недобрий Ктулху. Щоб перемогти Стародавнього, гравці повинні розгадати три таємниці. Для розгадування таємниць потрібні докази. Кожен гравець вибирає дослідника з унікальними уміннями та здібностями. Отримавши початкове майно, створивши чашу монстрів, колоду міту й розмістивши інші колоди, гравці застосовують початкові ефекти.

Перебіг гри

Партія у «Прадавній жах» триває кілька раундів. Кожен раунд складається з трьох фаз, які розігрують у такому порядку:

  1. Фаза дій

Дослідники переміщуються ігровим полем і готуються до майбутніх викликів. Дослідники ходять по черзі. У свій хід дослідник може виконати до 2 різних дій:

  • Подорож. Дослідник переміщує свою фігурку в будь-яку сусідню локацію. Після цього він може витратити будь-яку кількість квитків, щоб переміститися додатково. Квиток на поїзд дозволяє переміщуватися залізничним шляхом, а квиток на корабель – водним шляхом. 
  • Приготування до подорожі. Дослідник отримує один квиток у місті: на поїзд, якщо в місто веде принаймні один залізничний шлях, або на корабель, якщо в місто веде принаймні один водний шлях.
  • Відпочинок. У локації без монстрів дослідник відновлює 1 здоров’я та 1 розум.
  • Обмін. Дослідник може обмінятися майном з іншим дослідником у своїй локації.
  • Отримання активів. У локації без монстра гравець проходить перевірку впливу й отримує карти активів з резерву на суму, що не перевищує кількість викинутих успіхів.
  • Дія компонента. Дослідник може виконати дію, указану на одному зі своїх компонентів.
  1. Фаза зустрічей

Дослідники по черзі розігрують по 1 зустрічі. Дослідник бере карту зустрічі із зображенням своєї локації (якщо перебуває в одному з дев’яти міст) або з колоди загальних зустрічей. Він застосовує ефект для свого типу або назви локації, потім скидає карту. Якщо дослідник перебуває в локації з одним або кількома монстрами, він повинен у довільному порядку по черзі розіграти бойову зустріч з кожним монстром у цій локації. Жетони зустрічей у локаціях дають дослідникам додаткові варіанти зустрічей – дослідницькі, експедиційні, зустрічі в Інших світах тощо.

  1. Фаза міту

У цій фазі головний дослідник відкриває верхню карту з колоди міту й виконує указівки в зазначеному на карті порядку – переміщує жетон передвістя і підвищує приреченість, застосовує ефекти розплати на всіх ігрових компонентах, розміщує ворота, додає монстрів із чаші, жетони Стародавніх, викладає чутки, докази тощо.

Перевірки вмінь

Деякі ефекти вимагають від дослідника пройти перевірку. Проходячи перевірку вміння, дослідник кидає стільки кубиків, скільки вказано біля символу відповідного вміння на листі дослідника з урахуванням усіх ефектів, що збільшують чи зменшують значення цього вміння. Під час будь-якої перевірки дослідник кидає щонайменше 1 кубик. 

Якщо дослідник викинув принаймні один успіх («5» або «6»), він успішно пройшов перевірку. Якщо ж він не викинув жодного успіху, то провалив перевірку. Загальну кількість викинутих успіхів називають результатом перевірки. Після цього дослідник виконує вказівки згідно з результатом перевірки.

Відразу після кидка кубиків під час перевірки дослідник може витратити один жетон доказу, щоб перекинути один кубик. Він може зробити це кілька разів, якщо у нього вистачає жетонів доказів.

Бойові зустрічі

Дослідники розігрують бойові зустрічі, щоб перемогти монстрів і вилучити їх з ігрового поля. Під час зустрічі з монстром дослідник перевертає його жетон і читає текст на звороті. Щоб визначити результат бойової зустрічі, він проходить дві перевірки: спершу перевірку волі, а потім перевірку сили. 

  • Якщо під час перевірки волі значення жаху монстра перевищує кількість викинутих успіхів («5» і «6»), дослідник втрачає кількість розуму, рівну цій різниці. 
  • Якщо під час перевірки сили значення поранень монстра перевищує кількість викинутих успіхів («5» і «6»), дослідник втрачає кількість здоров’я, рівну цій різниці.

Монстр втрачає стільки здоров’я, скільки успіхів викинув дослідник. Покладіть на нього відповідну кількість жетонів здоров’я з запасу. Якщо стійкість монстра менша, ніж кількість утраченого здоров’я (або дорівнює їй), дослідник перемагає монстра й повертає його в чашу монстрів.

Перемога та поразка

Дослідники перемагають, щойно розгадають три таємниці Стародавнього. Якщо Стародавній пробудився, для перемоги дослідникам також доведеться розгадати його останню таємницю.

Дослідники програють, якщо стається щось із цього:

  • Жетон приреченості досягає поділки «0» на треку приреченості. Стародавній пробуджується. Умови поразки вказано на звороті листа Стародавнього.
  • Усі дослідники вибувають із гри.
  • Текст карти повідомляє, що дослідники програли. Найчастіше цей ефект трапляється на картах чуток.
  • Дослідникам треба відкрити карту міту, але колода міту вичерпалася.

Комплектація:

  • 1 ігрове поле
  • 1 довідник
  • 1 книжка правил
  • 12 листів дослідників
  • 4 листи Стародавніх
  • 51 карта міту
  • 36 карт зустрічей у локаціях
  • 32 карти дослідницьких зустрічей
  • 24 карти зустрічей в Інших світах
  • 18 карт експедиційних зустрічей
  • 16 карт таємниць
  • 12 карт особливих зустрічей
  • 40 карт активів
  • 36 карт станів
  • 20 карт заклинань
  • 14 карт артефактів
  • 4 карти-пам’ятки
  • 78 жетонів здоров’я і розуму 43 жетони монстрів
  • 36 жетонів доказів
  • 30 жетонів поліпшення
  • 20 жетонів квитків 20 жетонів Стародавніх
  • 9 жетонів воріт
  • 4 жетони чуток
  • 1 жетон поточної експедиції 1 жетон приреченості
  • 1 жетон передвістя
  • 1 жетон головного дослідника
  • 1 жетон таємниці
  • 4 кубики
  • 12 фішок дослідників з пластиковими підставками

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
2 660 грн
В наявності, готове до відправлення
Авторизуйтеся щоб
додати товар в список бажань
%
Авторизуватись для відображення накопичувальної знижки
Швидке замовлення
1. Самовивіз з магазину в центрі Дніпра (вул. Глінки, 1). 
2. Нова Пошта
3. Укрпошта
Безкоштовна доставка від 1600 грн.
Умови безкоштовної доставки не розповсюджуються на акційний товар.
 
1. Попередня оплата 200 грн або 100% замовлення на карту ПриватБанку. 
 
2. Оплата замовлення онлайн карткою Visa або Mastercard (сервіс LiqPay).

3. Готівкою або карткою по терміналу за умови самовивозу. 

4. Діє накопичувальна система знижок.
 

Умови повернення або обміну товару:

  1. Товар не має слідів експлуатації (пошкодження упаковки, коробки, компонентів).
  2. Мають бути збережені його упаковка та захисна плівка, товарний вид, споживчі властивості та комплектація.
  3. Кошти повертаються покупцям тим же способом, яким було сплачено за товар.
  4. Товар, що було придбано у інтернет-магазині із доставкою Новою Поштою може бути повернено із відправкою Новою Поштою до вказаного відділення. Доставку повернення товару у такому випадку сплачує покупець
Характеристики
Вік від 14 років
Кількість гравців 1-8
Тривалість партії 120-240 хвилин
Кількість учасників 1, 2, 3, 4, 5, 6 , 7, 8 і більше
Мова компонентів гри Українська
Жанри Детективні, Пригоди
Режим гри Кооперативна
Компоненти гри З кубиками, З полем та фішками
Рейтинг на BGG

Світовий рейтинг гри на порталі BoardGameGeek.com

8.0
Тематика Жахи Лавкрафта, Фентезі
База або доповнення

База – самостійна гра.

Доповнення – вимагає базову версію гри, розширюючи її та привносячи нові правила.

Самостійна гра
Вік учасників 16 та старше, 18 та старше
Аксесуари Протектори 41×63 мм Стандарт (100 шт.) – 2 пачки
Протектори 57,5×89 мм Стандарт (100 шт.) – 2 пачки
Вгору