Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настольна гра Епічна магічна заруба бойових чаклунів. Битва при горі Череповерла
Увага: шок-контент!
Королівство Кровобійня вкотре здригається від жаху - а все тому, що бойові маги зібралися на горі Череполум'я та вже розносять одне одного в пух і прах усіма доступними їм заклинаннями!
Приєднуйся до битви - або помри! Але навіть після смерті не забувай повстати із затишної могилки і передати привіт потужнішим колишнім товаришам посоха і магії!
Огляд гри
У вибухонебезпечній у всіх сенсах слова грі Епічна магічна заруба бойових чаклунів від двох до шести гравців з'ясовують, хто на світі всіх швидший, крутіший і чарівніший. Роблять вони це дуже банальним способом - складаючи хитромудрі заклинання з карт. І дуже небанально при цьому вбивають своїх персонажів!
Підготовка до гри
Перемішайте колоди карт скарбів, заклинань і мертвих чаклунів окремо одна від одної.
Гравці розбирають планшети героїв і відзначають жетонами черепів позначку в 20 життів. Це - стартові життя чаклуна, вони можуть як підвищуватися (якщо пощастить), так і знижуватися (опоненти працюватимуть над цим!). Щойно череп опиняється на позначці «0» - чаклун помирає.
Роздайте чаклунам по вісім карт із колоди заклинань. Можна починати епічну сутичку!
Як грати
На початку раунду гравці одночасно складають заклинання, вибираючи від 1 до 3 карт з руки. Важливо: в одному заклинанні повинні бути карти тільки різних типів.
Типи карт:
- витік
- талант
- фіналочка
Щойно гравці обирають карти, вони викладають їх перед собою сорочкою догори і називають число карт. Гравець, який вирішив розіграти тільки одну карту, ходить першим, потім - гравець, який вирішив розіграти дві карти, і останніми ходять гравці з найбільшою кількістю карт.
Якщо два або більше гравців розігрують однакову кількість карт, порядок ходу визначає число ініціативи (вказано значком із числом на картах приходу). У кого ініціатива більша, той і кастує заклинання першим!
У свій хід гравець відкриває вибрані карти і голосно зачитує отримані заклинання.
Кидок сили
Деякі карти вимагають виконати могутній кидок і за допомогою кубиків вирішити, що чекає на ворогів чаклуна. У цьому випадку потрібно подивитися на чарівні знаки (лівий нижній кут карти). Гравець кидає стільки кубиків, скільки в його заклинанні карт із зазначеним у вимогах до могутнього кидка знаком.
Карти скарбів
Якщо карта говорить про те, що гравець повинен отримати скарб, він бере верхню карту з колоди скарбів і кладе її перед собою у відкриту. До тих пір, поки скарб у гравця, діє ефект карти.
Загибель чаклуна
Якщо чаклуна вбивають, він скидає з руки всі карти заклинань (зокрема й ті, які вибрав для цього раунду, якщо ще не встиг їх розіграти), всі карти скарбів і бере карту з колоди мертвих чаклунів. У наступних раундах кожен загиблий чаклун бере карту мертвого чаклуна.
Коли всі чаклуни розігрують заклинання (або гинуть) починається новий раунд. Гравці добирають карти на руку до восьми - і битва триває!
Хто переміг
Перемагає гравець, який двічі отримав медаль (залишився єдиним, хто вижив у раунді).
Плюси гри
- весела
Арти на картах складаються в повноцінні комікси заклинань, а самі тексти - сміховинні. Складно знайти іншу гру, в якій учасникам доводилося б стільки сміятися (і при цьому досить просто зачитувати текст і з гумором ставитися як до перемог, так і до поразок).
- захоплива
Єдине, що затримує хід партії - це безперервний сміх учасників. У середньому одна гра триває близько години, і за цей час гравці встигають прийняти рішення негайно зіграти ще кілька - взяти реванш, точно помститися за свою смерть і випробувати нові цікаві поєднання бойових заклинань на опонентах.
- прості правила
Книга правил на десять сторінок налякає тільки новачків - і тих даремно: правила запам'ятовуються миттєво. По суті, для гри не потрібен ігровий досвід узагалі - тільки здатність логічно мислити і читати текст на картах.
Мінуси гри
- конфліктна
Зрівнятися за агресією з магічною зарубою бойових чаклунів може тільки Манчкін (Munchkin). Ідея тут та сама - безпринципна ворожнеча щодо інших учасників бійні, досягнення перемоги по головах і сміх над переможеними ворогами.
- чорний гумор
Далеко не всім сподобається оформлення гри - картинки доволі гротескні та з похмурим вмістом (не дарма у гри рейтинг 16+). Утім, усе залежить від уподобань, і якщо вашу компанію такий гумор і стиль не бентежать - гра навпаки вам підійде!
Епічна магічна заруба бойових чаклунів. Битва при горі Череповерла - гра з веселою атмосферою в дусі чорного гумору, призначена виключно для відпочинку. Так, гравцям доведеться так-сяк планувати свої дії, але при цьому сама атмосфера гри виключає будь-яку серйозність з боку учасників.
Комплектація:
- 8 планшетів героїв
- 40 карт витоків
- 40 карт талантів
- 40 карт фіналочок
- 8 карт "Дика магія"
- 25 карт скарбів
- 25 карт мертвих чаклунів
- 7 жетонів "Один у полі"
- 6 жетонів черепів
- 4 кубики
- 1 гора Череповерла
- правила гри