Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Лемурячі хвости
Мета гри:
Ви намагаєтеся відростити найдовші хвости. Обидва гравці намагаються зробити обидва хвости якомога довшими, оскільки ви отримуєте очки лише за коротший хвіст. В кінці гри переможе гравець, чий коротший хвіст виявиться найдовшим.
Перебіг гри:
Оберіть першого гравця. У свій хід ви можете: 1) розігрувати картки хвоста або 2) використовувати лемурів-сонцепоклонників. Можете виконувати ці дії в будь-якому порядку та скільки завгодно разів.
Як додавати картки до своїх хвостів:
Коли додаєте картку до свого хвоста, нова картка повинна мати колір, протилежний попередній картці. Тобто, якщо останньою картою є картка чорного хвоста, ви маєте розіграти картку білого хвоста.
Номер картки, яку ви розігруєте, також має бути правильним: він має дорівнювати номеру попередньої картки або відрізнятися на +1 чи -1. Ви можете розігрувати скільки завгодно карток хвоста. Можете розігрувати картки хвоста на один або на обидва хвости.
Як додавати картки до хвостів суперника:
Ви можете додавати картки хвоста до хвостів суперника. Щоб розіграти картку хвоста, вам так само потрібні правильний колір і число. За кожну картку, яку ви додаєте до хвоста суперника, ви можете взяти дві нові картки хвоста з колоди та додати їх до своєї руки. Ви можете зробити це один раз для кожного хвоста суперника.
Зауважте, що 0 суміжний і з 1, і з 9.
Кінець гри
Якщо гравець бере з колоди картку кінця гри, раунд все одно має бути завершено. Це означає, що обидва гравці мають зіграти однакову кількість ходів. Тепер обидва гравці підраховують довжину своїх коротших хвостів. Перемагає гравець з найдовшим коротшим хвостом. У разі нічиєї гравці рахують картки в довших хвостах і виграє гравець із найдовшим хвостом. Якщо нічия все ще зберігається, перемагає гравець із найменшою кількістю джокерів у своєму коротшому хвості.
Комплектація:
- 40 карток білого хвоста
- 40 карток чорного хвоста
- 4 двобічних картки лемурів
- 4 двобічних картки початку хвоста
- 12 карток лемурів-сонцепоклонників
- 8 карток-джокерів
- 1 картка кінця гри
- 1 картка-пам’ятка