Кількість
|
Вартість
|
||
|
Настільна гра Сталеві кулі
З карток револьвера (6 шт) формується колода. Вони викладаються по колу, відтворюючи барабан револьвера. Гравці по черзі відкривають картки револьвера, намагаючись уникнути картки «Бабах!» за допомогою карток ситуацій. Якщо гравець витяг картку «Бабах!» і не зміг уникнути її ефекту, він вибуває з гри, а хід передається наступному гравцеві або, якщо патронів у барабані не лишилося, відбувається перезарядка револьвера.
МЕТА ГРИ: залишитися єдиним учасником у грі.
Хід гравця
У свій хід гравець повинен відкрити картку револьвера. Якщо всі картки револьвера лежать сорочками догори, то можете обрати будь-яку картку в барабані і перевернути її горілиць. У разі якщо в барабані вже є відкриті картки, ви повинні відкрити наступну за годинниковою стрілкою картку.
Перед тим, як відкрити картку барабана револьвера, гравець може розіграти картки ситуацій зі своєї руки. Розігруючи картки ситуацій, гравець може отримати інформацію про картки револьвера в барабані, передати хід іншому гравцеві, перезарядити револьвер тощо.
Картки ситуацій
Картки ситуацій поділяють на три типи. Кожен тип карток має власні правила використання. Тип картки позначено певним кольором (синім, червоним або жовтим) у лівому верхньому кутку.
Картки синього типу можна розігрувати в першій фазі свого ходу — до того, як гравець відкрив картку барабана. Картки червоного типу можна розігрувати тоді, коли гравець відкрив картку «Бабах!». Картки жовтого типу можна розігрувати у будь-який момент гри.
Зіграні картки ситуацій кладуть горілиць до стосу скидання. Гравець бере нову картку з колоди ситуаций лише у тому разі, якщо він відкривав картку барабана револьвера. Якщо гравцеві вдалося уникнути ефекту картки “Бабах!” (наприклад, картками “Осічка” або “Паніка”), то він як зазвичай бере картку ситуацій з колоди, а потім починає свій хід заново з фази розігрування карток ситуацій синього типу.
Колода револьвера
У барабані шестизарядного револьвера 6 камор під патрони — саме стільки карток лежить на столі. Під час першої роздачі серед них є лише 1 картка «Бабах!», а решта — картки «Клац-клац».
Коли гравець розігрує картку «Сталеві нерви», кількість карток «Бабах!» (патронів) у барабані револьвера стає на одну більше, а карток «Клац-клац» відповідно на одну менше. Ця ситуація є справедливою для всіх наступних розіграшів картки «Сталеві нерви».
Кількість патронів в барабані револьвера позначено жетонами патрона на столі: коли потрібно додати картку «Бабах!» у барабан револьвера, на стіл додають новий жетон.
Кінець гри
Гра триває доти, доки у грі не залишиться один гравець. Цей гравець стає переможцем.
Комплектація:
- 10 карток револьверу
- 27 карток ситуацій
- 5 жетонів патронів
- правила гри