Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

кожен день

10:00 - 20:00

 

0
Мій кошик

Настільна гра Kelp. Акула проти Восьминога (Kelp: Shark vs Octopus)

Артикул: 5746

Настільна гра Kelp. Акула проти Восьминога

Під блискучою поверхнею, поміж водоростей, що гойдаються на хвилях припливу, танцює сонячне світло. Нижче, серед тіней, скрадається невловимий восьминіг: його пильні очі сканують все довкола, а чутливі щупальця намацують їжу.

Ковзаючи між камінням та уникаючи колючих морських їжаків, він сподівається схопити свою здобич. Виживання важливіше за все. Зненацька з'являється синьо-сіра непевна пляма — це котяча акула. Хижак, що має на меті лише одне — напасти на восьминога. Розпочинається боротьба за існування. Хто вийде переможцем? Восьминіг чи акула?

Хід гри: 

Восьминіг: 

У грі за восьминога ви розігруватимете карти, які дозволять непомітно переміщуватися і маніпулювати розташуванням блоків на ігровому полі. Вартість розіграшу більшості карт – це розкриття блоків. Проте існують карти, які дозволять знову приховати символ на блоці. Мета восьминога – вижити. Ви можете перемогти або протримавшись, доки акула не виснажиться, або з'ївши всі 4 блоки їжі.

Дії: 

– Розіграти карту:

Щоб розіграти карту, спочатку потрібно сплатити її вартість 2 , розкривши вказану на ній кількість прихованих блоків. Вартість варіюється від 0 до 3 і її завжди потрібно сплачувати повністю. Кожен розкритий вами блок рахується як 1, за винятком блока з подвійною мушлею. Ви можете розкрити будь-який зі своїх блоків, включно з їжею, пастками й восьминогом. Сплативши вартість, застосуйте ефект карти. Щоби скористатися ефектом карти, потрібно мати змогу застосувати його повністю. В іншому разі ви не можете розігрувати цю карту. Після застосування ефекту покладіть карту на відповідне місце внизу ігрового поля.

– Дотягти карти до ліміту своєї руки:

Ви можете вибрати цю дію, якщо у вас менше карт, ніж дозволяє ліміт руки. Якщо ж ваша рука порожня, ви повинні виконати цю дію. Щоразу, коли вам потрібно дотягти карту, але колода порожня, перетасуйте скид, щоб сформувати нову колоду. Ви завжди тягнете карти, доки не досягнете ліміту руки. На початку гри ліміт вашої руки – 4 карти.

– Скинути 1 карту з руки, після чого приховати 1 блок:

Карта відправляється до скиду, її вартість та ефект ігноруються. Потім ви можете приховати один із розкритих блоків.

Наприкінці свого ходу перемістіть у скид усі розіграні карти.

Акула:

Граючи за акулу, ви плаваєте лісом водоростей від однієї клітинки течії до іншої. Ви кидаєте різні кубики для переміщення, пошуку та атаки. З кожним ходом, переслідуючи восьминога, ви зможете ставати сильнішими, покращуючи свою торбинку з кубиками та опановуючи нові навички. Однак зі зростанням рівня ваших навичок зростає і ваша жага до перемоги – надмірні зусилля можуть передчасно виснажити вас. Єдиний спосіб перемогти – вдало атакувати восьминога та побороти його у фінальному протистоянні.

Дії:

Хід акули складається з декількох кроків. Обов’язковими кроками є «Потягти й кинути» і «Переміститися», які ви повинні виконувати щоходу.

- Потягти й кинути:

У свій хід потягніть із торбинки 2 кубики та киньте їх один раз. Вони формують ваш пул кубиків, які ви будете використовувати в наступних кроках.

- Розмістити кубики течій:

Течії дозволяють вам швидше перепливати ігрове поле. Ви можете розмістити кубик течії на будь-якій вільній клітинці течії, незалежно від того, наскільки близько вона до акули. Ви також можете зберігати кубики течій у своєму пулі, щоб пізніше покласти їх до накопиченої енергії.

- Переміститися:

Акула повинна рухатися щоходу. Рух акули відбувається вздовж ліній у напрямку, в якому повернута фігурка, і завжди закінчується на порожній клітинці течії. Ви не можете повернутися на 180° перед початком переміщення, рухатися назад або залишатися на місці. Якщо фігурка стоїть під кутом 90° до шляху акули (як на початку гри), ви можете повернути її в будь-який бік перед початком переміщення. Зазвичай акула може рухатися лише на 1 клітинку за хід.

Течії дозволяють вам пропливти далі: акула пропускає клітинки, на яких розміщені кубики течій. Ви можете використати одну течію або рухатися ланцюжком течій. Ланцюжок течій складається з декількох синіх кубиків на з’єднаних клітинках. Однак, ви можете використовувати ланцюжок течій, лише коли числові значення на цих кубиках йдуть у порядку спадання. Числа не обов'язково повинні йти підряд, але значення на кожному наступному кубику, над яким ви пропливаєте, повинно бути меншим за попереднє. Якщо акула пливе течією, то незалежно від того, скільки кубиків вона пропливе, ви завжди повинні прибрати ЛИШЕ перший кубик течії, який перепливла акула, і покласти його на першу вільну клітинку на треку росту. Якщо ж там не залишилося вільних клітинок, покладіть кубик до торбинки для кубиків.

- Шукати / Атакувати:

Якщо ви кинули жовтий та/або червоний кубики, ви можете вибрати пошук та/або атаку в 1 або 2 зонах, до яких акула є ортогонально сусідньою.

- Зростати:

Трек росту дає вам постійні навички. Після кроків переміщення і пошуку покладіть перший використаний кубик течії та всі використані кубики пошуку на порожні клітинки на тайлах росту. Виконуйте це зліва направо.

Коли на тайлі опиняться 3 кубики, поверніть їх у торбинку з кубиками та переверніть цей тайл. Навичка, описана на тайлі, стає активною до кінця гри. Якщо активовано всі 4 тайли, то використані кубики течій і пошуку повертаються назад до торбинки наприкінці кроків переміщення і пошуку.

- Витратити енергію:

Під час цього кроку ви повинні покласти всі кубики, що залишилися у вашому пулі, в слоти накопиченої енергії. Якщо у вас зайнято 1 або 2 слоти енергії, ви можете купити нові карти; якщо ж у всіх 3 слотах є кубики, ви повинні купити нові карти. Сума значень на всіх ваших кубиках енергії, незалежно від кольору, може бути використана для купівлі карт, які лежать горілиць на ігровому полі. Ці карти дають вам додаткові кубики та спеціальні одноразові ефекти, які можна використати в наступних раундах.

Кінець гри: 

Протистояння:

Коли акула атакує блок восьминога червоним кубиком, вона провокує протистояння. Під час нього восьминіг намагається втекти, використовуючи карти протистояння. У восьминога є на вибір 3 стратегії виживання: жовтого, червоного та бірюзового кольорів. Акула має 3 власні карти тих же кольорів для протидії кожній зі стратегій.

Восьминіг і акула таємно вибирають по 1 карті протистояння і кладуть її на стіл долілиць. Після цього обидва гравці одночасно відкривають вибрану ними карту.

- Якщо акула вибрала карту протистояння, яка відповідає карті восьминога, то атака була успішною й акула негайно перемагає у грі.

- Якщо акула вибрала карту іншого кольору, восьминіг утікає і може застосувати стратегію виживання, описану на карті. Після успішної втечі вилучіть із гри використану карту протистояння восьминога та відповідну карту акули. У наступному протистоянні ймовірність того, що восьминіг утече, становить 50 на 50. У третьому протистоянні акула досягне успіху і переможе у грі.

Гра завершується, коли виконано одну з 3 умов: 

Перемога восьминога:

- З’їсти всю їжу. Гра негайно завершується, щойно восьминіг кладе 4-й блок на трек їжі.

- Ховатись, доки акула не виснажиться. Гра негайно завершується, щойно акула кладе 7-й кубик на трек голоду

Перемога акули:

- Успішно атакувати восьминога червоним кубиком, а після цього вполювати його в протистоянні.

Комплектація:

  • двостороннє ігрове поле
  • Для Акули:
  • 1 фігурка Акули
  • 2 пам'ятки гравця
  • 15 синіх кубиків
  • 10 жовтих кубиків
  • 10 червоних кубиків
  • 20 карток Акули
  • 4 тайли росту
  • 3 карти протистояння Акули
  • 1 мішечок для кубиків
  • Для Восьминога:
  • 18 блоків (1 Восьминіг, 4 Їжі, 4 Пастки, 1 Подвійна мушля, 8 Мушель)
  • 1 жетон розміру долоні
  • 21 картка Восьминога
  • 2 пам'ятки гравця
  • 3 карти протистояння Восьминога
  • 1 мішечок
  • правила гри

 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
2 099 грн
В наявності, готове до відправлення
Авторизуйтеся щоб
додати товар в список бажань
%
Авторизуватись для відображення накопичувальної знижки
Швидке замовлення
1. Самовивіз з магазину в центрі Дніпра (вул. Глінки, 1). 
2. Нова Пошта
3. Укрпошта
Безкоштовна доставка від 1600 грн.
Умови безкоштовної доставки не розповсюджуються на акційний товар.
 
1. Попередня оплата 200 грн або 100% замовлення на карту ПриватБанку. 
 
2. Оплата замовлення онлайн карткою Visa або Mastercard (сервіс LiqPay).

3. Готівкою або карткою по терміналу за умови самовивозу. 

4. Діє накопичувальна система знижок.
 

Умови повернення або обміну товару:

  1. Товар не має слідів експлуатації (пошкодження упаковки, коробки, компонентів).
  2. Мають бути збережені його упаковка та захисна плівка, товарний вид, споживчі властивості та комплектація.
  3. Кошти повертаються покупцям тим же способом, яким було сплачено за товар.
  4. Товар, що було придбано у інтернет-магазині із доставкою Новою Поштою може бути повернено із відправкою Новою Поштою до вказаного відділення. Доставку повернення товару у такому випадку сплачує покупець
Характеристики
Аксесуари Протектори 45×68 мм Стандарт (100 шт.) – 1 пачка
Протектори 63,5×88 мм Стандарт (100 шт.) – 1 пачка
Вік від 10 років
Кількість гравців 2
Тривалість партії від 30 хвилин
Рейтинг на BGG

Світовий рейтинг гри на порталі BoardGameGeek.com

7.3
Вгору